WELCOME to Zarith Syahira's TERRITORY... Happy Reading!

Wednesday, October 3, 2012

saya bukan sahabat yang sempurna :)

zarith dan evolusi...
ya, evolusi...
evolusi menjadi titik tolaknya...
















buat teman-teman...
saya hanya mampu meminta maaf...
saya hanya mampu menjelaskan keadaan...
saya hanya mampu mengetepikan ego ...
saya hanya mampu menumpahkan air mata...
saya hanya mampu berdepan bertentang muka...
saya hanya mampu mengatakan semuanya silap saya...
saya hanya mampu menjauhkan diri saya...
saya hanya mampu keluar dari segalanya...
saya hanya mampu menahan malu dan sengsara
tapi saya tak mampu menjadi sahabat yang sempurna ^_^
















setiap apa yang saya lakukan, setiap apa yang saya luahkan...
saya tidak sedar atau adakalanya saya sedar...
saya tidak berniat atau adakalanya saya berniat...
sekali lagi saya bukan sahabat yang sempurna ^_^





















buat seorang teman yang saya anggap dia sebagai A plus plus plus di mata saya,
wahai sahabat...
sampaikanlah yang sebenarnya...
bukan hanya luarannya...
jika saya tidak sempurna...
jika saya mengkhianati semua...
janganlah anda khianati saya...
kerana anda jauh lebih teruk daripada saya...
anda lebih keji daripada saya...
ibarat pembunuh yang membunuh pembunuh ^_^
cuma satu pinta saya ^_^
take me as a lesson...
do not do what i do...
because somewhat, sooner or later...
your are going to end up "just like me" :)
wallahuaklam :)

terima kasih kepada yang sudi memberikan masa anda dan mendengar....
saya bukan sahabat yang sempurna ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik sekali pun tak apa ;)