WELCOME to Zarith Syahira's TERRITORY... Happy Reading!

Sunday, October 21, 2012

Uda dan dara

-_-' sebentar tadi saya telah meng"log in" fb adik gadis saya...
diapati ramai rakan-rakannya berposing maut dan penuh dengan gaya !@#$%^...
tidak kurang juga yang berposing sesuai dengan umur mereka, so adorable ^_^ comel!
oleh itu, saya pun menyelak satu persatu helaian album mereka kerana saya sangat teruja dengan kekreatifan mereka berposing...
sejurus itu, terpampanglah pelbagai muka ,rupa dan bentuk manusia yang dapat dilihat...

tiba-tiba 

GILA BABAS!!! 
form 1 dah pandai i lebiu, baby sana, sayang sini, mama sana, darling sini @_@ oh dear...

malahan
tanpa segan silu meng"tag" lelaki-lelaki dan para teruna pada gambar mereka dan menulis caption " comey ta titew?"... ada jgak " atek an rambot bawu baby"... YA ALLAH T_T
dan-dan tu saya muhasabah diri dengan berselawat ke atas nabi dan mengucap 2 kalimah syahadah kerana saya terlupa saya ada adik perempuan juga...

maka
saya pun membelek fb adik gadis saya dan Alhamdulillah, masih normal adik saya...ahaks!
mungkin kerana masih 12 tahun... alhamdulillah, masih bersih fb nya...hahaha
tapi... di lubuk hati saya nan kecil ini, masih risau sebab takut bila dia dah masuk sekolah menengah dia berubah -_-' harap tidak...insyaAllah...

seterusnya
macam tak puas lak hati ni... hahaha
patah balik kat friend list dia...
kali ni skodeng budak-budak form 1...
baru nak kenal sekolah menengah katakan..
perghhh! expert seyhhhh!
boipren dah keje siap sapot topup, sapot lawatan sekolah, sapot baju, sapot apa tah lagi lantak dia la...
hebat! orang yang dah kerja pun tak larat nak sapot diri sendiri dik... dasat kau! uhuk~

ingat nak jadi cam diorang gak la pasni... :D
nak tag la my mr. fiance gambar saya... pastu letak i lebiu banyak-banyak, lagi banyak dari diorang, pastu nak panggil mr.fiance saya lagi hebat dari diorang... ape dehal dengan baby, sayang, mama, darling sume tu... i nak panggil mr.fiance i "uda"... pastu mr fiance i panggil i "dara"... miahahahaha... ni baru la macam romeo and juliet... kau boleh celen ke? huahuahua...



pape pun, terbaik la budak-budak sekarang... mati la aku praktikal tahun depan... dapat sekolah budaya " i love you baby"... memang sayur la T_T

oleh itu, selamat mendewasakan diri ya! papai ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik sekali pun tak apa ;)